Arbetsuppgifter
Rollen som projektledare på Installationsbolaget Sprinkler AB innebär att du har ansvar för projekt från planering till leverans. I rollen ingår även arbete med inköp, resursplanering samt kvalitets- och arbetsmiljöarbete.
I arbetsuppgifterna ingår:
- Teknisk och ekonomisk kontroll för uppdragen/projekten du arbetar med
- Ansvar för projektets tekniska och ekonomiska utförande samt att företagets verksamhetsledningssystem följs.
- Att se till att rätt kompetens finns hos sprinklermontörer.
- Att upprätta och följa upp prognoser för ekonomiskt utfall.
I rollen ingår även ansvarsområden som:
- Kalkyl och inköp.
- Att sprinkleranläggning utförs enligt ök/kontrakt och tillämpat regelverk.
- ÄTA-hantering.
- Tids-, resurs- och leveransplanering.
Erfarenhet och personliga egenskaper
Vi ser att du har gymnasiekompetens – gärna med en teknisk examen.
Du har kännedom av ledande arbete och har kunskaper och erfarenhet av att arbeta med ekonomi. Du har arbetat i branschen i minst 2–3 år och besitter en bra branschkännedom. Det är meriterande om du har erfarenhet från sprinkler. Erfarenhet från installation är en förutsättning för att passa in i rollen. Ett stort plus är om du har arbetat med kalkyl och om du tidigare har varit med och drivit entreprenader.
Hör av dig om du vill veta mer till: Magnus Gildevall, 0703-130190.
Maila din ansökan till: magnus.gildevall@installationsbolaget.se